I'M LOVINT -.-

ASSALAMMUALAIKUM , SELAMAT SEJAHTERA

hey hey , HAHH! miss me or not ? HAHH! mesti miss gile dgn AINA ATIRAH nie kan , HEHEHE , sory kebelakangan nie agak busy nak post entry blog nie , HAHAHAHA , orite , kembali ke tajuk cerita , sebenar nyee , tajuk kat atas tu tak adee kena mengena pown , HAIH! tapi tak tahu nak letak tajuk apee leeeerrr , ok lihat gamba ini :)

 HAHH! jeling jeling sikit gamba kat atas nie jap , HAHH! nampak tu , first time ku petik gitar taw , koe adee ? tak adee kan , kalo adee , buat buat tak ade , ok -.-''

yang atas nie cover album jee nie , HAHAHA , cover album apee , famous pown tak , HEHEHE , alya fyi koe nanti nak beli SUZUKA punye motor kan , aku adee SUZUKI punye gitar jee , walau pown , name berbeza yaa ! :)
HAHH! yang gamba kat atas nie ditangkap pade minggu lepas bersamaan 16.7.2011 , mase LIVERPOOL lawan MALAYSIA tu , ok tutup cite hari sabtu , buke cite hari isnin pula , hari jadi SYAKIRAH ISHAK dan AIMAN :)


AIMAN dan SYAKIRAH ISHAK
sweet MOMENTOS dah aku tgk gamba nie -,-

ok , tutup cite hari isni , buka cite hari selasa pulak , memandang kan pada hari isnin tu , saya dan PUTERI NUR SYAZREEN puasa , kami mendapat air minuman yang amat digemari ramai , iaitu MOUNTAIN DEW ! sape tak tahu , nanti akan tahu , ok , look this picture friends :)

 HAHH! nie laa air MOUNTAIN DEW to , yang adee kat dalam tv tu , yang iklan dy gamba kerbau marah tu :) thank you fadh sebab kasi air nie kat aku dengan puteri :D

nampak tu aku tangkap gamba dengan sape , dengan ANGRY BIRD yang sedang famous skunk nie , HAHAHA! -,-

pesanan ringkas : malam nie , 23.7.2011 MALAYSIA lawan dengan SINGAPURA :)