HARI KELUARGA ! :)

ASSALAMMUALAIKUM , SELAMAT SEJAHTERA

 hamboiiii , makan satayy tak mengajak yaww ?
okayy , statement kat atas nie , bukan ditujukan kepada sesiapa okayyy .

memandangkan minggu ini , iaitu 3 OKTOBER 2011 adalah minggu exam atau bulan exam akhir tahun , saya nak cite bagaimana saya bersantai bersama family sebelum mengambil exam ini , mari kawan kawan :)

DATE : 1 OKTOBER 2011

okay , dah nampak kan tarikh kat atas tu , alolololo , meyhhh meyhhh :) *sbenar nyee tak de idea :D
|
|
|
|
|
\/

 yeaaaaaa , saya dah pandai tgkp gamba mcm nie , okayyy , tak dee lah batak sangat , itu pun saya belaja kan -.-'
A - AINA :)

|
|
|
|
\/
PEMBIKINAN SPAGETI ^_^

 HAHH! lihat puan puan , ini lah bahan bahan nak buat spageti , amboiii , berbaloi taw , kalo nak lagi sedap , taruk cili padi , memang berbaloi baloi taw , ahakssssss =.='

 WOW!

 semua nie masuk kat dy punya sos , yummmy yummmyy -.-

 nampak tu , SUP KRIM tu kita orang buat kan dy sos spageti , so adee 2 sos laa , satu sos tomato cendawan , dua sos mushroom cheese :)

 lihatttt , terliurrr :P

nie laa yang sos mushroom cheese tu , sedap takkkk ? :)

|
|
|
|
\/
PEMBIKINAN SATAY *_*

 mari masuk arang :D

 agagagagagagaga =.=

 satay ohhhhhh satayyyyy o.0

 tekun ayah saya bakar satay yeeeee , yang pakai baju biru tu adek lelaki saya , hamboiiiiiiii :)

 dia lagi -.-

 bergambar sajaaaaaa :)

haiiiii =.=

 okayy satay , nampak sedap kan , memang sedap ponkkkkkk :D

okayyyyyyy , makan jee tahu ~lalalalalalalalala =.=

byeeeee byeeeeeeee stalker :)

lot of lipssss -,-