KAWIN KAWIN ^^'

ASSALAMMUALAIKUM , SELAMAT SEJAHTERA

 (Y) yawwwww :)

hoii hoii , nampak tittle kat atas tu ,
korang nak tahu tak ?
sabtu nie , depan rumah kite adee orang kawin ,
jiran kite punye anak nak kawin ,
umanggg aiiii , umahh kite yg busy HAHH!
sebab potong bawang , masuk bahulu dlm bekas dy ,
semua kat sini lewww , masyALLAH , penat dy ,
ALLAH jee yang tahu :)
mari sini apee yang membuat kan kite busy ,
sampai tak pegi sekolah berminggu minggu ,
sampai alya hannina memekak nape tak pegi sekolah ,
meyh alya tengok amende aku buat kat umah ,
sampai aku tak pegi sekolah berminggu minggu ,
walau ponkk sekolah nyee dah abis :D

 HAHH! benda alahh nie laa aku buat alya ,
sampai berminggu minggu aku tak datang sekolah ,
semangat kejiranan tak aku alya ?

 HAHH! nampak tuu , 
umah sapee jugakk yang potong bawang dan bahan masakan ,
umah kiteee jugak , depan umahh kannn :D

tadi masuk umah pengantin , adee nampak cupcake nie ,
omeyyy omeyyy jee kan , polka dot lagi tuhh :)

tadi pengantin tu bernikah , nie laa pelamin nikah dy tadii , cantikk kan :)

pengantin lelaki dah sampai , jiran kite tu anak perempuan dy yang kawin :)
*yang tunjuk arrow tuu taw .

 semua dah selesai , esok bersanding pulaaa ,
sebokk lewww kitee kan , hiww hiww , mcm kite nak kawin pulak ,
*baju hijau nie , baju orang perempuan untuk menolong buat keje :D

semua cite kat atas nie adee laa bertarikh hari ini ,
iaitu 18/11/2011 , esok bersanding 19/11/2011 ,
okay laa ciao dulu , byeee semua stalker tersayanggg :)