FELC The Best College!


ASSALAMMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA


Hye Guys! Missyouu so muchhh .
Rindu pada Readers yang setia menanti >.<
Hari ni aku rase bosan sangat , sebab tak keluar pegi mane mane .
Maklum lah , budak baru nak duduk rumah kan .

Memandangkan dah lame aku tak post cite .
Hari ni dengan topik yang agak menarik bagi aku .
Aku nak share cite yang teramat gempak bile aku berada di , Kolej Yayasan Felda .
Dengan mengambil Course English selama 3 Bulan .

Kalau aku cite mesti readers aku terasa bosan .
Aku post gambar je lah . Nanti readers aku tak terasa bosan .
Hahaha , nampak malas nak taip . Apelah aina ni .
Okay Let's gooooo!


Guyss! Aku rindu korang .
Rindu gelak tawa korang . Rindu dengan telatah korang .
Rindu dengan lawak jenaka korang .
Alangkah best kalau perpisahan itu tak dicipta .



Yang pakai baju warne orange tu adelah Madam Maznah .
Lecturer kite orang . Dia ajar subject Listening .
Madam Thanks for your teaching . We all will Missyou ;')


We all call he Mr Jamie . He teach we all Writing .
Mr Jamie ni baik orang nye . Dia adelah lecturer aku yang paling comel .
Dia ni berasal dari England . Tapi dia speaking gune dialek orang British .
So dia ajar kite orang semua dialek orang British .

Tapi aku ade sorang lagi Lecturer . Dia bangse India .
Name di Miss Theva dia ajar aku Grammar .
Gambar dia takdelah . Aku lupe nak bergambar dengan dia .
Sebab dia busy memanjang , Hihihi .


Name dia ni Imran . Aku rapat jugak dengan dia ni .
Tapi dalam kelas lah . Dia selalu panggil aku Gemok/Gedempol lah .
Budak ni berasal dari Pahang .


Ini Salahudin . Dia ni pandai melukis Komik .
Kawan dengan dia lah paling Best . Dia ni rapat dengan Rahmat .
Aku takde gambar Rahmat . Sorry guys .
Kengkawan aku katsane memang sporting habis lah .
Guys! Korang tetap dalam ingatan aku >.<


Mamat ni selalu kacau aku dalam kelas . Dia selalu panggil aku Koya .
Aku sebenar nye tak tahu sangat bahasa orang Pahang ni acane .
Membe aku cakap , dialek Pahang same dengan dialek Kelantan .
Nasib ade membe dari Kelantan , Hahaha . Maksud Koya tu Perasan .
Dia ni selalu panggil aku Gemok/Busuk . Tapi itu bukan kenyataan .
Hahaha , papepun . Membe dengan Mamat ni boleh naik Temperature aku .


Ni kawan dorm aku . Name dia Damia . Di baik sangat .
Pendiam pulak tu . Tapi dia comel . Dia jiran sebelah katil aku .
Setiap minggu mesti dia balik rumah . Nak mengaji katenye .
Comel kan ayat dia , Hihi . Tapi kawan dengan dia memang Best .


Ni pulak budak dorm aku yang amat aku sayangi .
Korang rindu korang sangat sangat .
Rindu nak tido sebelah Mek , Amal , Dibah dengan Zati ,
Rindu nak kacau Alya memalam . Rindu nak gelak sesama .
Rindu nak dengar suara Fini dengan Lina dalam toilet .
Rindu nak tengok Abang long dengan Kak long gaduh .
Rindu nak tengok Wana menangis . Ehh? Hahaha .
Semua perkara aku rindu . Singkat sungguh masa bile kite bersama .
3 Bulan tak cukup untuk kite bersame kan guys? T.T


Dari kiri Dibah , Aku , Wana dan Alia .
Kami Bekas Pelajar English Language Course (ELC) .
First time jadi budak kolej pakai baju putih , tudung putih , kain hitam and kasut hitam .
Tak pernah dibuat kolej lain . Hahaha . Pelik betul Yayasan Felda punye kolej ni .


Dan satu perkara yang paling aku Rindu .
Adalah pegi Picnik sesame dekat Taman Bandaran Kelana Jaya .
Depan kolej kite je . Tak pernah dibuat orang buat picnik kat Tasik tu .
Eh? Lupe nak bagitahu . Budak Kolej aku panggil Taman tu Tasik .
Sebab Taman tu ade Tasik , Hihihi .

Mase ni adelah hari yang paling The Best Forever Ever lah .
Kite orang tipu Felsco cakap nak pegi tengok bola .
Maklum lah kolej aku tu tak boleh keluar Dua kali dalam masa sehari .
Aku dengan budak dorm aku  pegi ambik Tiket bola .
And then baru boleh keluar Picnik .
Haishh! Ni semua salah Makcik Felsco tu .
Hihihi , pape pun . Kenangan dapat dicipta jugak .


Ni semua budak Preliminary .
Aku budak P1 tetapi berjiran dengan budak P2 .
Budak P2 semua happy go lucky . Setiap hari jumaat kiteorang punye kelas wajib gabung .
Hari jumaat jugaklah kite orang wajib main game .
Itu yang best tu , Haishhh! Walaupun aku tak rapat dengan dorang .
Aku tetap rindu dengan lawak dorang .
Budak Preliminary adelah budak yang paling Best .


Walaupun perpisahan itu selalu terjadi . Sungguh sedihnye rasaapabila ianya terjadi .
Walaupun perpisahan sudah bermula . Apakan daya terpaksa jua aku turuti .
Walaupun perpisahan itu terpakse mengalirkan air mata . 
Tetapi kenangan jualah yang membuat kite tersenyum . 
Guysss! Aku mohon maaf jikalau ade buat salah dan silap selame kite bersame dalam Yayasan Felda ni . 

Baiduri 2 Selamenye Akan Menanti Kite!

AinaAyub