Bukan Happy New Year


ASSALAMMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA

Haiiii you allll. Apa habaq? Sihat takkk?
Tak payah risau kami kat sinilah. Kami kat sini alhamdulillah baik.
Hahaha, aku bukan baru balik dari Kedah so jangan terkejut dengan beginning entry aku.
Ambooiiii! Hahahaha. Tak sangka dah masuk bulan 6 daah.
Rase sekejap sangat. Haishhh! Lepastu, dah habis dah sekolah.
Dan dah habislah segala tension tension, Hahahaha.

Cuti sekolah ni tak buat pape pun, just take rest je kat rumah.
Maklumlah name pun cuti sekolah, Hahaha.
Harituh, aku ade pegi Bukit Broga dengan membe sekolah aku.
Suasana kat sane best sangat. Walaupun aku orang yang terakhir yang mendaki Bukit Broga tu.
Aku tetap Happpyyyy wehhh. Sape tak Happy dapat tengok keindahan ciptaan Allah.
Tapi mase nak turun Bukit Broga tu terasa kaki aku ni macam menghidap penyakit Parkinson.
Hahahahaha, maklumlah curam mase nak turun tu. Tapi memang best.


Nilah gambar yang kami semua ambik. Nampak menarik kan. Tak gitu.

Okaylah guys. Sampai sini sajelah. Aku pun tak tahu nak cakap ape lagi.
Hahahaha. Bye guyssss ;*