Grand Lexis ❤


ASSALAMMUALAIKUM , SELAMAT SEJAHTERA

say Hi Junnnn :)


rindu letteww kat aku , maklum lahh dah sebulan kan tak post ,
Busy memanjang jee , Hahaha , Busylah sangat ,
okayy , Hai Readers , mesti rindu kat Ainon kann ?
Ecehh , rindu lah sangat kan -_- Readers mesti rindu Partner kite nak post kan ,
baik Ngaku ? Okayyy T_T

Hihihi , cuti baru seminggu , Relax dulu ,
minggu nie baru nak settlekan pasal Sekolah pulak ,
Lol , baru nak Settlekan ke ? Hahaha #Cb!
okayy , aku nak cite pasal cuti minggu lepas ,
Huhh !

minggu lepas punye cuti best lah jugak ,
Isnin hingga Jumaat duduk rumah jee , 
maklum lah Parents Kite Busy memanjangkan -_-'
hari Sabtu dengan Ahad baru keluar pegi Grand Lexis , Port Dickson ,
Best gile hotel nie wehhh , memang terbaik lahhh ,
malas nak cite panjang , mari tengok Gambar >.<


 Haaa , korang tengok nampak tak ade cermin tuh , bawah tuh boleh tengok Air ,
masuk masuk bilik jee , benda yang wajib Gayat , benda tuh lah ,
Hahaha -_-'

aku suke nie , suke sangat sangat taw , mane lah tak suke kat ,
ade Swimming Pool dalam bilik , Hihihi , boleh lah berenang dalam nie ,
malam malam pon boleh berenang taw :)

semua pakat duduk dalam bilik Swimming Pool nie ramai ramai ,
Hahaha , ehh lupe nak bagi tahu , kite pegi dengan Family belah Mama kite je ,
tuh nampak macam ramai kan ? Haaaa :O

Background belakang tuh kalau korang tengok , Confirm korang dah tahu ,
yang bilik kite orang Atas Air kan .

tak ade gambar maknenye tidak lengkap lah sesebuah percutian tersebut .

asyik muke kite je kan , Hahaha , Peduli ape kite !


habis lah sudah story pasal Percutian kali ini ,
Huhh , memang tenang bile pegi bercutikan ,
SPM semua aku lupe kan , Hahaha ,
hari rabu nie dah lah nak kena hanta Kerja Khusus ,
Pen Drive ade kat membe akak aku pulak tuh -_-
Hurmm , ntah bile nak print , Huhh .

yang penting hari Rabu dah kena hantar ,
okayyyy , Insyallah :)
okay lah Readers , Ainon chaw dulu ,
kalau ade cite lagi , Si Ainon akan post okay ,
bye byee , Take Care To Yourself Readers :)
Assalammualaikum To Our Muslims .


P/s I: maybe aku tak dapat pegi BBQ nie , Huhh menangis aku tak dapat pegi T_T
mama ngan ayah aku tak kasi pegi , Hurmm , tahun depan buat lagi taw ? ;)
dengan ini , aku nak ambik kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Jadi Kepada Fadhullah Ishak dah bessar dah Fadh .

P/s II: nie je aku mampu buat untuk Fadh , sorry tak ade present dan sorry tak dapat celebrate Birthday dengan aku *BBQ diadakan sempena Birthday Fadhullah* Sorry dan Sorry , Kbai T_T

AinonAyub