Forget And Go Strong!


ASSALAMMUALAIKUM , SELAMAT SEJAHTERA

Mereka Tidak Tahu Apa Itu Tersirat , Malah Tersurat Juga . Bila Mereka Rasa Kite Ini Tidak Diperlukan , Mereka Buang Tanpa Sebab .
*Ini kek tahun lepas , tahun nie tak ade kek , maklum lah Badget tak cukup kan*

aku bukan nak buat Entry se-Pasrah seperti di dalam Blog Alya ,
tetapi aku ingin memberi Sokongan yang mampu membuat kawan kawan aku kuat ,
biar pun aku agak Jauh dari korang *Jauh ke?* tetapi aku dekat di-Hati korang ,
Ewahhhhh ! Hahaha .

kalau Abang Fadhul baca nie Confirm meleleh Air Mata , ehhh ,
Lelaki mane boleh Meleleh Air Mata , Kunun nye nak Tunjuk Kuat didepan Perempuan ,
tetapi di dalam Hati , banyak yang Mereka Pendam Kan ? Mungkin Jugak -.-

disini aku bukan mahu memihak kepada Lelaki , mahu pun Perempuan ,
disini aku ingin Tujukan Entry nie kepada Fadhullah Ishak ,
maklumlah Abang Fadhul yang meminta post kan untuk dia , betul tak Fadh ? 
Hahaha , K abaikan .

 'Setidaknya Kamu Sempat Menjadi Milikku , Meskipun Tak Lama , 
Hal Itu Telah Membuat Ku Bahagia - Viera'
*Aku rasa kau kenal sape bagi nie kat kau kan Fadh , Haaaa! mane tak kenal kann . Fadh , mungkin Kepergian itu kadang membuat kite Sedih , tetapi kite memerlukan Kekuatan untuk biarkan dia Pergi jauh dari Gapaian kite*


'Disaat Terakhirku Menatap Wajah Itu , Terpejam Kedua Mata Dan Terbang Selamanya ,
Inginku Mengejar Dirimu , Menggengam Erat Tanganmu , Sungguh Ku Tak Rela - Vierra'
*Missing A Person Is A Part Of Loving Them . If You're Never Apart , You'll Never Really Know How Strong Your Love Is , tapi aku tak nak kehilangan Azmil :')*

selemah mane kau Fadh , se-Down mane pun kau Fadh ,
kami selalu ade dibelakang kau untuk memberi Kekuatan ,
yaaa , Kawan yang tek pernah putus memberi Semangat ,
yang tak pernah Kenal erti Penat Lelah untuk memberi kau Pertolongan .

walaupun kite semua pernah Gaduh , pernah Tengking , pernah Maki , pernah Caci ,
tapi semua tuh tak pernah Halang kite semua Berkawan , Huhh! 
Confirm kali nie fadh terharu Habis , Hahaha .

 ini ayat dalam Blog Alya , cume baca dalam Kotak warne Merah tuh ,
rase macam Terharu je , Hahaha . dalam Kotak warne Hitam tuh pulak ,
dah macam Jujur sangat dah tuh , Hahaha .
*K , abaikan semua tuh , yang penting Kite Kawan macam Adik Beradik lain Ibu dan Bapa , kite semua Rapat satu same lain* 

biarlah orang nak cakap ape , pedulikan bual bicara orang ,
kita semua Tetap kawan sampai bile bile , Insyallah :')
'Ya Allah , Terima Kasih kerana mengurniakan Sahabat seperti mereka ,
hanya mereka yang paling memahami Hamba Ya Allah , Aminnn'

 Selamat Ulang Tahun Yang Ke 17 Fadhullah Ishak ,
Tahun Depan buat BBQ lagi taw , nanti boleh ajak aku , Hahaha ,
kali nie tak payah jemput aku , aku boleh Drive sendiri pegi Rumah korang semua ,
Hahaha 'Kunun lah dapat' -.-
*Tahun ni aku tak dapat Celebrate birthday Fadh bersama same mereka semua , jadi mereka semua boleh ber-Jimba jimba tanpa aku , So Sadddd!ehh , bukan tahun nie saje , Tahun Lepas pun tak dapat Celebrate bersame same juga , Okayy! Ujian :')*

'Denganmu Semua Air Mata Menjadi Tawa Suka Ria - Naif'
'Ada Cerita Tentang Masa Yang Indah , Saat Kite Berduka ,Saat Kite Tertawa - Peterpan'
'Knowledge Cannot Replace Friendship . I'd Rather Be An Idiot Than Lose You - Patrick'

 'Words Begin With ABC , Numbers Begin With 123 , Music Begins With DoReMi , But ? 
Friendship Begins With *We All*'

FRIEND'S ARE THE FAMILY YOU DON'T HAVE

aku rase Entry kali ni memang panjang , *Panjang lah Kot*
Fadh , kali ni Confirm terharu habiskan , ini Ikhlas aku coretkan untuk kau ,
sila terharu okayy ! Huhh , Kchaw dulu Readers ,
Assalammualaikum :)

 'Smile. Be Tough. Be Brutal. Yes , I know You are Strong Girl Baby - Aina'

AinonAyub