Life Must Go On .

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera

Sudah lame aku rase tak update blog yang sudah bersawang ni.
Almaklumlah , SPM punye pasal kannnn.
Tapi Alhamdulillah , SPM yang aku nantikan sudah pergi membawa diri.
Pada tarikh 6 Disember 2012 aku tidak lagi bergelar Pelajar Sekolah Menengah.

Blog ini kini telah menjadi hak mutlak aku yang sah.
Amboiiiii,macam kahwin pulak kannn.
Puteri dah tak akan jadi Partner Blogger aku lagi.
Sebab dia malas nak update blog -_-'

Hari Terakhir berada di SMKTTJ.
Masing masing nak conteng baju sekolah.
Almaklumlah , Pelajar sekolah kan.
Tapi aku tidak melakukan aksi conteng menconteng ini.
Oh Man! Freedom kini jelas terasa , Hahaha.

Masa SPM aku beruntung sebab dapat duduk didewan yang membosankan ini.
Dahlah keluar lambat , Masuk kena awal pulak tu.
Asallah aku takdapat mengambil SPM bersama kawan yang lain.

Tetapi , tahun nilah yang paling menyeronokkan.
Kami sentiasa bersama walau dimana , Ehhh?
Hahaha , Kami bagaikan belangkas.
Kami selalu ketawa bersama , menangis bersama.

Hidup kami selalu ceria.
Kami disekolah selalu menjadi bualan guru guru.
Guru guru kami cakap kami murid nakal.
Tetapi kami tidak pernah membuat Jahat.
Kami nakal bukan nakal sebegitu.
Nakal kami baik baik je.

Nilah aku cakap macam belangkas tu.
Arghhhhhhhhhh! Mesti rindu nak lepak rumah puteri kan T.T
Tapi masa ni Fieka tak ade.
Kami bukan #TeamBudakSakai tapi kami #TeamBuddys

Lihat , Kami ambik graduasi pun bersama sama.
Kami berkawan tak kira Harta dan Rupa.
Kami berkawan mengikut ketentuan Ilahi.

Nilah Fieka , dah lama kite berkawan kan Fieka.
Macam macam kerenah aku yang kau nampak.
Kaulah sahabat yang paling rapat dengan Alya.
Tapi Alya rapat dengan Ekin.
Kesian kau , Hahaha.
Asal Hasif semak kat tengah tengah tu.
Maybe , dia nak gabungkan Theme Coklat.

Guysss! Akhirnye kite semua berjaya menamatkan SPM bersama.
Kami pelajar terakhir yang menghabiskan SPM.
Kami budak Akaun dan Ekonomi Asas.
Kami sudah membuat sehabis daya.
Soalan Akaun walaupun susah.
Kami tetap berjaya buat.

Rindu nyeeeee! Arghhhhhhhhhhhhhh.
Kite raya kat sekolah same same.
Kite Berjalan raya pun sesame.
Kite ni macam budak dah habis SPM.
Tapi hakikatnye , kite mase tu belum habis SPM.
Baru sekarang kite habis SPM.

Ingat lagi tak kite buka puasa sesame.
Kita shopping barang raya sesame.
Awesomeee nye mase tu.
Sumpah tak dapat lupa kenangan semanis kurma tu.

Tadi tetibe terasa nak Stalk Syakirah Ishak ni punya Blog.
Tetibe ade name aku terselit kat situ.
Syakirah Im sorry about that.
Nanti kite keluar same same okay.
Kitaorang sentiasa merinduimu.
Kami tak pernah lupa kat kau.
Kenangan kau bersama kami masih hangat didalam minda ni.
Cewahhh! Hahaha.

And Lastly , I like this photo.
Thank You Dila Odel Photographer yang Hebat.
Bestkan mase nie , dapat salam dengan KJ taw acikkk.
Hahaha , KJ datang untuk melancarkan Graduasi kite orang.
Haih! Bilelah dapat bersama macam ni lagi.

Mungkin tahun ni adalah hal yang Terindah.
Tahun ni banyak Memori yang manis semanis gula kapas.
Jatuh aku dibangunkan oleh kengkawan.
Airmata aku dilap oleh kengkawan.

Manalah aku nak dapat kawan sehebat mereka.
Aku bersyukur dapat kawan macam mereka.
SMKTTJ banyak memberi kenangan.
Tapi Life Must Go On kan kengkawan.

Kita tak mungkin berpisah , kecuali Maut yang boleh memisahkan kite.
Kite tetap sahabat selagi kite bernyawa.
Kita bukan budak Pailang yang selalu dikejar oleh polis.
Kita cuma budak biasa yang sering inginkan Kebebasan.
Sampai sini saja , nanti aku pasti kembali.
Jangan bimbang Sayang~
Selamat Malam Guys , Assalammualaikum.

AinonAyub