Kehendak Melampaui Segalanye .


ASSALAMMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA


Weekends ni aku tak tahu ape nak buat .
Makin hari duduk rumah makin rase nak memberontak .
Apekan daya . Aku ni masih menunggu pihak pihak kolej untuk memanggil aku .
Maklumlah! Kite punye keputusan tak sebagus orang lain .
Tapi syukur Alhamdulillah , sebab dapat keputusan sebegitu . Huhh!

Aku kalau post entry mesti mengarut . Aku pun taktahu nak cite ape .
Hahaha . Otak aku ni bukan ade banyak cerita nak dikongsi .
Tapi aku rajin kan jari tangan aku untuk menaip cerita yang menarik buat Readers aku .
Maklumlah! Taknak bagi blog aku ni berhabuk lagilah katekan . Hahaha .

Nampak dah megarut . Tittle kat atas tu pun aku tak usik langsung .
Hurmm! Begini , aku teringin sangat nak beli buku ni .


Orang dok cakap novel ni Best! Aku teringin betullah nak bace novel ni .

Ini sinopsis dia . Novel ni Hot Seller tak silap aku lah .
Aku dah banyak kali usha novel ni kat Popular .
Tapi niat nak pegi Popular tu malap lah pulak . Nasib niat nak membeli tu membuak buak .
Hahaha .


Kan aku dah cakap . Kehendak melampaui segalanye .
Kalau dah ade duit kat tangan semua benda nak dibeli .
Tapi aku ni bukan ade duit . Duduk rumah pun tak dapat gaji taw .
Hurmmm! Nak kerja dah lambat sangat . Sabor je lahh!

Kalau boleh bukan setakat novel tu saje aku nak beli .
Buku memasak pun aku nak beli taw . Buku pasal riwayat rasulullah pun aku nak beli sekali .
Dapatlah sikit pengetahuan selain menonton movie yang tak best kat Youtube .
Hahaha . Tapi layan juga . Alaaa! Aku kalau bab baca baca ni aku suke jugak .
Tapi kalau baca buku Sejarah jangan harap aku nak suke . Hihihi .

Okaylah Muslimin dan Muslimat! Aku chaw dulu .
Assalammualaikum Guyssss!

AinaAyub