Perfect Babies!


ASSALAMMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA

Esok sekolah . Esok jugaklah aku nak pegi Keyelll! 
Ade hal sikit kat sane . Huhh! Pegi pun dengan abang aku dan kakak aku .
Tadi aku terpikir nak tengok Apek dengan Leuniey pun Walimatul Urus .
Sweet gile! Jeles habis aku . Pandai betul Leuniey tu masak .
Untung betul si Apek kan . Hahaha .

Apek dengan Leuniey tu dah kahwin lame dah aku rase .
Tapi aku tak tengok Walimatul Urus dia .
Maklumlah! Dah masuk belajar mase tu . Ambik kursus BI kan .

Hihi . Dalam aku tengok Walimatul Urus dorang .
Tetibe ade lagu tema hindustan . Aku apelagi .
Letak lah lagu Dil To Pagal Hai kat blog aku . Hahaha .
Aku pun minat hindustan jugak . Hihihi .

Dalam mase yang same juga . Aku terpikir nak search Perfect Baby kat google .
Aku ni dahlah suke bebudak . Haishh! Comel betul ahli syurga kan .
Kekadang teringin nak ade adik sebegitu rupa . Tapi apekan daya .
Adik dah besar besar . Tunggu dapat anak sendiri jelah . Hahaha .
Nak kahwin pun lambat lagi Aina . Heeee .

Tadi aku search Perfect Baby kat dalam Google .
Tetibe aku berkenan dengan gambar ni .


Comelkan anak Pak Arab ni . Gebu betul tangan dia .
Rase nak gigit gigit je . Sebab geram sangat . Hahaha .

Twins Baby yang tersangat comel . Geram pulak aku tengok .

Alahai! Si cutest Rabbit ni . Hahaha .

Okaylah Guys! Chaw dulu . Assalammualaikum .

AinaAyub