Tingkatan 6


ASSALAMMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA

Aku adalah pelajar Pra Universiti. Senang cite form 6 lah.
Kang cakap aku ni budak Pra Universiti tak caya.
Mane tak caya nye. Kang dia tanya aku ambik Pra Universiti kat mana?
Payah nak jawab. Okay abaikan.
Aku memang suka create ayat bergantung. Ni blog aku.
So ada aku kesah. Hahahaha.

Mehh sini duduk rapat. Tatap blog aku puas puas.
Aku nak cite pasal form 6 ni. Aku dah nak dekat habis blaja baru nak cite.
Hahaha. Okay, lantak akulah.
Form 6 kini sudah dipanggil Pra Universiti. Dah takde istilah form 6 dah.
Specialnye dipanggil Pra Universiti kerana, jeng jeng jengggg...
Dulu form 6 kena blaja Setahun setengah. Lepastu exam sekali je.
Now punye form 6, ade Sem beb. Dah macam budak Universiti kan.
Hahahaha, tapi kau kena struggle habis habisan. Aku yang ambik form 6 ni pon rase tak cukup masa. Ni pun baru ade free time nak post blog. Kalau tak, biarlah berhabuk blog aku.

Form 6 kini dah ade PBS. Alaaa, form 6 kan budak sekolah. So, kenalah lah buat PBS.
PBS form 6 ni mengajar kau macam mane nak buat Assignment taw nanti.
Hahhhh! Beruntung jadi form 6 ni. Hahahaha.
Aku ambik form 6 kat Sekolah Teknik Tuanku Jaafar.
Bestlah jugak, cikgu semua sporting -.-
Dahlah malas nak cite panjang. Ni membe aku kat sekolah sane.

Hahhh! nilah membe aku. Best membe dengan dorang. Sporting habis. Hahahaha.