If I Haven't Boyfriend , But I Have Friends!


ASSALAMMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA

Hye . Hello . How are you today guys? I hope everything is okay?
Hahaha , okay chill guys . Today I really excited you know .
Hahaha . Ehh? Ter-Speaking pulok . Hahaha . Okay abaikan .
Hari ni aku nak bercerita tentang Kawan Sekolah Menengah aku .
Ehhh? Aku tak pernah cite pasal dorang kat dalam blog aku taw .

Maksud aku . Kengkawan yang selalu same dengan aku lah .
Yang susah sesame . Senang sesame . Gelak sesame . Menangis sesame .
Macam heaven gile dapat kengkawan macam tu kan .
Hahaha . Tapi part yang paling aku suke adelah , buat Jahat pun sesame taw .
Takdelah jahat sampai Mencuri . Taklah! Okay .

I means Jahat macam bawak kereta tak bagi tahu parents .
Tak masuk kelas dari pagi hingga waktu rehat . Tapi sorang cikgu pun tak perasan kite orang tak masuk kelas . Hahaha . Poyo jugak kan semua ni .
Okayy! Kalau aku berceloteh sampai 2014 pun korang tak tahu sape kawan yang aku maksudkan tu .
Hahaha . Lets go to our Journey! Yehhhooooo!


Di sebelah kiri itu adelah Puteri Nur Syazreen bersame buah hati si pengarang jantung dia iaitu Danial Nizam . Hahaha . Dua dua orang ni adelah kawan aku .
Tapi yang paling aku rapat dengan Si Puteri tulah . Takkan dengan pakwe dia pulak .
Marah pulak Puteri ni kat aku karang . Hahaha . Okay! We all call her Puteri/Reen .
But I call her Puteri . Simple name want to call her . 
Bagi aku Puteri ni adelah seorang yang Disiplin orang nye . Maybe!
Sebab , kemana sahaja dia pegi . Dia akan memberitahu Mama dia . Walaupun pegi Jamban . Ehh? Tak lah sampai macam tu skali . Tapi kawan dengan Puteri ni memang The Best!


My second friend is Anis Syaqireen . Kawan yang selalu busy . Datang sekolah pun jarang taw .
Atlet lah katekan . Hahaha . Kesian Anis sebab Pedang dia patah . Kesian Kesian .
Tapi , aku bukan nak cite pasal Pedang dia . Aku nak cite pasal Diri dia . 
Hahh! Aku panggil dia Anis . Dia ni pandai dalam diam taw sebenar nye .
Walaupun dia jarang datang ke sekolah .Keakraban dia dengan aku tak pernah putus taw .


This is Nur Shafiqah and Alya Hannina . Both of them look like Twins .
Yeahh! Its true you know . When both of them not come to school .
My teacher will ask both of them 'Where is your twin?' . Hahaha .
Walaupun dorang kembar lain bapak dan mak . Dorang still kawan aku taw .
Kawan yang gile gile . Yeahh! Hahaha . Kalau gelak besar besar kat dalam kelas .
Macam dah lali kena marah . Hahaha . But , we all not Hypocrite .
Alright . Eka adalah seorang sahabat yang sangat Happy Go Lucky .
Manakala , Alya pula adalah seorang sahabat yang Kuat Zahir nye! Hahaha .


The cutest one . Very short person . I means her height . Hihihi . Im sorry Alin .
Her name is Siti Nurazlin . Very nice name , Right? Okay . Abaikan semua ni .
Alin adalah seorang kawan yang fully of mysterious . Hahaha . Kalau korang nak tahu .
Alin ni rapat dengan Puteri . If have story . Her make Puteri like her diary you know .
Hahaha . Okay! But Alin is the best friend . 


And the last , Nurul Syafika . My friend since I 10 years old . Hahaha .
Its so long my relationship with her . Hahaha . I call her Fieka .
Kalau korang nak tahu . Kalau kiteorang nak buat BMI . BMI kiteorang selalu same .
Ehh? Ykee . Yelah kot . Tapi dia lagi cantik dari aku . Dia lagi pandai dari aku .
Hahh! Itu yang membezakan aku dengan dia . Hahaha . That's all Facts not Fake!


 Alright! My Journey Done . Berminggu minggu aku pikir nak post ape kat blog aku ni .
At last , aku dapat jugak Idea . Hahaha . Gile kan? Yeahh! I'm truly Crazy like Monkey .
Hahaha . Okay! Ignored all that .
If korang nak tahu , dorang ni semua lah kawan jatuh bangun aku .
Dorang semua nilah adalah Sahabat yang paling Baik sekali .
Selalu take care pasal aku . And dorang semua adalah Lovely Person!
Yeahhhh! Hahahaha . Okay . I Go To Go! Assalammualaikum .

Percayalah!  Koranglah kawan yang paling Baik yang pernah aku jumpe .
Percayalah! Koranglah yang selalu bersame aku diwaktu aku sedih mahupun gembira .
Percayalah! Tiada siapa yang boleh tandingi korang .
Percayalah! Kite takkan pernah putus kawan sampai Syurga kelak . Insya-Allah .
Percayalah Wahai Kawan ku! Percayalah korang lebih baik dari Si Pakwe .


AinaAyub

P/s:  Minta maaf sebab ayat tunggang langgang . Kbai .