Kini Ku Kembali


ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA

Hai guys. Kini aku sudah kembali untuk mengupdate blog aku.
Sudah berkurun aku tidak menyentuh mahupun berkongsi cerita dengan readers aku.
Aku juga tidak tahu sejak bile aku ade readers. Hahahaha.
Okay aku mula kesal dan malu sekarang. Kerna aku tahu aku tidak mempunyai readers.
Hmmmmmmmmmmm

Kini aku dapat membuktikan yang aku boleh hidup tanpa kau. Alhamdulillah.

Kini aku tidak boleh menipu diri aku sendiri. Aku cukup merindui sahabat sahabat aku.
Dimana jua aku pergi dan dimana jua aku berada aku sentiase mengingati mereka.
Karena aku selalu menyendiri disana. Hmmmm.
Bile kite mahu ketemu wahai sahabatku? Aku akur aku amat merindui korang semua.
Terlalu yakin dan amat yakin.

Aku rindu gelak tawa di kelas dan di kantin. Aku rindu naik motor bersame walaupun dihalang keras oleh mama. Aku rindu pegi PD bersame. Aku rindu berbuke puase bersame same. Aku rindu dengan semua. MISS YOU GUYS!

Tahniah! Kepade mereka kerana telah dapat masuk ke kolej.
Tinggal aku saje yang menetap di sekolah. Kerna aku mengambil tingkatan 6.
Pakai baju sekolah berwarne putih. Tudung sekolah berwarne putih. 
Kain sekolah warne hitam dan Kasut PVC berwarne hitam.

Nasib baik lencane sekolah tu pakai pin dan name tag juga gune pin.
Hahaha. Aku bersyukur kerana peraturan disekolah situ tidak ketat.
Maklumlah Sekolah elit lah katekan. Puihhhh! Korang semua mesti tertanye tanye.
Sekolah mane? Sekolah Teknik Tuanku Ja'afar. 
Aku telah belajar disana selama sebulan yang lalu. Alhamdulillah semua okay disane.

Aku mengambil form 6 kerna jalan pintas  untuk aku masuk ke universiti.
Kini bukan dipanggil form 6. Kini dipanggil Pra U. Aku kini budak Pra U.
Mengambil Jurusan Kemanusian. Hanye 4 subjek sahaje ditawarkan disana.
Muet subjek wajib ambik. Yang lain telah diberikan kepadeku tanpe ku ketahui.
Maklumlah, Menteri pendidikan yang mengagihkan.

Okay semua. Sampai ketemu lagi.
Kelak ku pasti akan update walaupun waktu nye agak lambat.
Assalammualaikum dan Salam Ya Ramadhan Wahai Umat Islam.


'Sometimes We Just Have To Let Things Go'