Bukan Cerita Menarik


Assalammualaikum & Selamat Sejahtera

Hai guysss! Rindu titew tak?
Lame gile tak update blog. Maklumlah.
Busy study kan. Lagi lagi budak sekolah. Ops!
Budak Pra-U aka Tingkatan 6. Hmmm.
Lame dah tak kongsi cerita dekat blog ni.
Dulu selalulah jugak update. Cerite benda yang boring.
Dan membuangkan masa. Hahahaa.
Hmmmm. Korang mesti tak tahu aku ambik Tingkatan 6 kat mane kan?
Hahhhhh. Aku nak cite lah ni.

Aku ambik Tingkatan 6 dekat Sekolah Teknik Tuanku Ja'afar.
Aku ambik jurusan sastera lah kot. Aku ambik 4 subjek dan Muet.
Aku ambik Pengajian Perniagaan, Pengajian Am, Bahasa Melayu, dan Mikroekonomi.
Tingkatan 6 ni Tough sebenarnye. Kalau nak ambik kena buat betul betul.
Tapi aku tengok diri aku ni, banyak main main dari serius sebenarnye.
Hahahaha. Tapi, Insya-Allah satu hari ni. Adelah serius nye. Jangan risau ye guys.

Even stress sejak akhir akhir ni akibat nak exam Penggal 1 sehingga menyebabkan muka aku dipenuhi dengan jerawat yang amat mengerikan.
Hmmm. Beginilah aku. Stress sikit jerawat timbul. Haish! Berat badan pun makin naik.
Ni semua akibat stress melampaui batas. Huhh! Btwy, aku tetap bersyukur sebab tingkatan 6 tak payah bayar banyak even tak dapat ELAUN. Hahahaha.

Okaylah guys. Sampai disini saje. Doakan yang terbaik untuk aku disini.
Aku akan mendoakan  yang terbaik untuk korang semua. Insya-Allah.
Assalammualaikum.

AinonAyub