Disember

ASSALAMMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA

Hai Guys!
Sekejap je aku rase nak tahun 2014 ni.
Aku rase macam tak percaya kini aku nak meningkat dewasa.
Tak sangka dah tak lame lagi akan melangkah masuk ke alam pekerjaan dan seterusnye.
Wahh! Tak sangke aku boleh berfikiran jauh ke hadapan.
Sungguh aku tak sangka. Hmmmm.

Holiday ni aku banyak duduk rumah dari keluar rumah.
Kengkawan takde kalau nak keluar pun.
Aku banyak habiskan mase dalam bilik dan depan PC ni.
Kekadang aku tak tahu nak buat ape depan PC ni.
Semua cerita dah khatam. Bila bukak buku untuk sem tahun depan.
Aku rase susah pulak nak faham. Hmmm.

Sebenarnye aku lebih suka seorang diri.
Aku suka jalan sensorang bile pepagi dan petang.
Rase nyaman bile jalan sensorang. Rase takde sape ganggu hidup aku.
Aku tak tahu ape aku tulis sekarang. Sebenarnye aku buntu buat mase ni.
Hanya Allah je tempat aku mengadu sekarang.
Sampai disini jelah guys. Assalammualaikum.