2014 And March


Assalammualaikum & Selamat Sejahtera

Hello everybody,
How are you readers? Are you alright?
Do you get illness? Or do you sleepy all time?
Hahaha, meraban je aku kat blog ni. Ehh suke hatilah, blog aku kannnnn.
Hahahahaha, aku dah lame tak post kat blog.
Tahun ni dalam bulan mac baru aku post.
Maaflah readers, takde mase yang free.
Memanjang busy jee. Form 6 lah katekan.
Lagi lagi tahun ni last semester. Bertambah busy lah aku.

Tapi memanjang busy dengan buat PBS.
Tu yang aku tension 24 hour tu, sampai cek tekanan darah pun Tinggi.
Ehh! Takdelah tinggi mane. Tapi boleh dikatakan tinggilah jugak.
Hahaha, tapi takdelah busy mane, just terasa macam banyak sangat kerja tahun ni.
Dengan homework nye, dengan PBS nye lagi, dengan nak baca buku lagi.
Hmmmmm. Tahun ni memang kena struggle sehabis mungkin.
Huhhh.


Last and not least, goodbye guys.
I hope in this year your are get success in your life.
Assalammualaikum.